Sortida Social a Andorra (29 i 30 juny)

El passat 29 i 30 de juny es va celebrar la sortida de final de temporada de senderisme i muntanya.

Un nombrós grup d’excursionistes ens vam desplaçar a primera hora del matí a la vall d’Ordino, on ens esperàven els nostres guies acompanyants, per fer 2 grups:

Un dels grups va fer un recorregut amb més desnivell per arribar als llacs de Tristaina, i el segon grup va pujar amb l’autocar fins l’estació d’Arcalís a peu dels llacs de Tristaina, per fer un preciós recorregut pels llacs de la vall glacial.

Tots els 2 grups ens vam retrobar per dinar plegats al llac superior i fins i tot prendre un bany a les aigues gelades.

Posteriorment ens vam desplaçar a l’Hotel Himàlaia, a Soldeu, on vam poder refrescar-nos relaxar-nos i gaudir d’un sopar de buffet lliure amb molta varietat i qualitat.

L’endemà, l’objectiu va ser el Cercle de Pessons: mentre un grup més matiner es va avançar per poder fer el recorregut pels llacs i pujar al pic, el segon grup va fer la volta als llacs dels Pessons,

per retrobar-nos al autocar per retornar al hotel a dinar.

Vam disfrutar de molt bon temps, potser tot i massa, ja que les temperatures de la muntanya aquest cap de setmana eren de plena onada de calor, pero vam poder gaudir de fantàstiques vistes i paissatges elluernadors.

En aquesta edició, 46 persones van participar i disfrutar de la sortida, que tanca el curs de senderisme del Centre, fins el setembre.

Recordar a tots que el proper 25 de juliol al vespre ens trobarem al Centre Excursionista per fer el tradicional Pica-Pica d’estiu, en el que cadascú aporta alguna cosa per picar de menjar o beguda i ho compartim abans de les vacances. Es una activitat oberta a la participació de tothom.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.