Sortida de Mitja Muntanya al Puigpedrós, 29 de setembre

El passat dissabte 29 de setembre vam fer la sortida de Mitja Muntanya al Pic del Puigpedrós, de 2931 mts d’alçada. Aquest és el pic més alt de la provincia de Girona.

Un grup de 26 persones ens vam concentrar de matinada amb les ganes de fer l’excursió i molta son. Ens vam desplaçar en 7 vehicles per l’eix del Llobregat i túnel del Cadí, per fer via cap a la Cerdanya. Vam  arribar a quarts de 10 al refugi Malniu, ara amb aparcament i serveis .Tot el grup vam sortir amb un dia esplèndid en direcció al llac de Malniu que ens va ensenyar la seva millor cara. Després , molt ben guiats pels nostres companys vam anar recorrent senders ascendint cap al Pic. Les vistes cada cop més espectaculars i amb gaudint de tot el paissatge i l’entorn.

Vam pujar a bon ritme i abans de les 13 hores ja erem al cim del Puigpedrós.

La tornada la vam fer circular: baixant cap a la Portella de Meranges j cap al refugi lliure Folch i Girona. El refugi està en condicions precàries degut a l’utilització poc correcte per part dels ususaris, potser no gaire excursionistes, que hi pernocten.

Poc a poc es va anar tapant amb núvols, i mentre feiem ziga-zagues pel recorregut de tornada es va posar a ploure, cosa que ens va dur a haver de canviar-nos de roba i calçat per recuperar una mica la temperatura. Vam dinar al refugi que feia honor al seu nom i reunia tot els visitants aplegats al menjador.

Descansats i refets, vam retornar cap a casa amb un altre cim a la butxaca i les imatges meravelloses de tot el dia.

El 28 d‘octubre es fa caminada popular als volatants de Sitges.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.