Sortida de Mitja Muntanya 29 de gener a la Serra del Montsant

El passat 29 de gener un nombrós grup d’excursionistes ens vam dirigir ben d’hora cap a la Morera del Montsant. Una vegada preparats i ben abrigats, vam començar la sortida amb sol i bon temps però força fred.

Vam començar la ruta cap al Grau de Salfores, per la cara solana i amb molt bones vistes a Escala Dei. Un cop a dalt a la Serra Major vam baixar al Clot Cirer a fer una primera parada i esmorzar. La ruta triada i el nostre guia de la jornada ens van portar després cap al Pi d’en Cugat, un bon mirador i molt emblemàtic. Posteriorment, ens vam dirigir cap a la Cova de Soronelles i el Pont Natural, una formació espectacular des de la qual vam poder gaudir de les vistes del lloc. Reprenent el camí, vam vorejar el cingle pujant per la ruta de la Llibreria per retornar a la Serra Major. Tot carenejant vam arribar al Grau de Grallera pel qual vam continuar baixant fins al poble de Morera del Montsant .

En total, un recorregut de 17 km i un desnivell acumulat d’uns 1200 m en els que vam gaudir de les vistes, de les formacions geològiques i de les espècies vegetals, però també vam haver d’esforçar-nos. Al  final del recorregut vam prendre un refresc tots junts al refugi de la FEEC al poble de la Morera, per celebrar la represa de les activitats de mitja muntanya aquest 2022.

Us esperem a la propera sortida, que ja estem preparant!!!

Equip de Mitja Muntanya

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.