Sortida de mitja muntanya al pic de la Cabaneta 10-6-2017

Sortida de mitja muntanya al pic de la Cabaneta, a Andorra, amb un nombrós grup d’excursionistes

El passat dissabte 10 de juny, 21 animats excursionistes vam deplaçar-nos a Andorra per pujar al Pic de la Cabaneta, de 2818 mts d’alçada.

Distribuïts en diversos cotxes, vam fer el recorregut matinant força, per trobar-nos poc més de les 8 a les portes d’Andorra. Reagrupats i retrobats amb molts amics i companys vam travessar les poblacions, amb poc trànsit en aquestes dates, per apropar-nos a la Vall d’Incles, on vam deixar els cotxes.

Sense preses vam enfilar la nostra ruta, cap al pla de Siscaró, amb un refugi lliure a l’esquerra, per anar pujant tot gaudint de les vistes i descansar, fins al llac de baix, on vam fer l’esmorzar i paradeta. Després el recorregut pels 3 llacs, amb més pujada al costat del mateix riu, fins trobar diverses pales de neu que ens esperàven abans de fondre’s definitivament amb la calor estiuenca.

La pujada, fàcil pero constant, va fer dubtar a més d’un, pero finalment tot el grup vam arribar dalt del cim, amb un dia fantàstic i unes vistes espectaculars.

Sols havíem de decidir el  llac on fariem l’apat de dinar,  i amb opinions i votacions aviat varem aplegar-nos al llac de dalt de Siscaró.

Recuperades les forces i els peus fresquets amb una bona remullada, vam iniciar la davallada gaudint de l’itinerari i disfrutant del canvi de les vistes dels cims i vall, flors i salts d’aigua.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.