Sortida de Mitja Muntanya: Pic de la Serrera (2 juliol 2016)

11 engrescats excursionistes vam llevar-nos a primera hora el dissabte dia 2 per desplaçar-nos a Andorra, punt de sortida de la nostra excursió.

Vam desplaçar-nos fins la vall d’Ordino, on vam deixar els cotxes per començar l’excursió, just a l’entrada de la Vall de Sorteny.

El recorregut recorre la vall de Sorteny, que en aquesta época és plena de flors: es una reserva natural famosa per la varietat d’espècies i la gran quantitat de flors. A principis d’estiu, aquest es un bon afegit a la excursió de muntanya, que ens fa alleugerir la pujada, ja que tenim aquesta espectacular distracció.

El cim el vam fer amb núvols que ens rodejaven i es van alleugerir de el calor, i fins i tot vam haver d’abrigar-nos amb el que portàvem a la motxilla, incloent guants i gorro.

IMG-20160703-WA0045

A la baixada, una relaxant parada al refugi de Sorteny, ara guardat, ens va permetre evitar la fresca i prendre algún refresc per acompanyar la carmanyola.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.