Sortida de Mitja Muntanya: Pic de la Serrera (2 juliol 2016)

Publicat el 15 juliol 2016 per Carles Coll a Mitja muntanya

11 engrescats excursionistes vam llevar-nos a primera hora el dissabte dia 2 per desplaçar-nos a Andorra, punt de sortida de la nostra excursió.

Vam desplaçar-nos fins la vall d’Ordino, on vam deixar els cotxes per començar l’excursió, just a l’entrada de la Vall de Sorteny.

El recorregut recorre la vall de Sorteny, que en aquesta época és plena de flors: es una reserva natural famosa per la varietat d’espècies i la gran quantitat de flors. A principis d’estiu, aquest es un bon afegit a la excursió de muntanya, que ens fa alleugerir la pujada, ja que tenim aquesta espectacular distracció.

El cim el vam fer amb núvols que ens rodejaven i es van alleugerir de el calor, i fins i tot vam haver d’abrigar-nos amb el que portàvem a la motxilla, incloent guants i gorro.

IMG-20160703-WA0045

A la baixada, una relaxant parada al refugi de Sorteny, ara guardat, ens va permetre evitar la fresca i prendre algún refresc per acompanyar la carmanyola.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.